Thursday, February 17, 2011

Ally Iskandar Dah Bertunang...

Assalammualaikum semua...

Hari ni nak cerita pasal pa yerk... hmmm thinking... thinking... ^_~
K lah nak story morry sikit ler...
Pagi tadi masa nak g keje... aku g ler singgah petrol station nak isi minyak kereta....
Tengah-tengah bayar tue aku nmpak paper metro..
Front page dia pasal "Ally juga pilih gadis melayu 1"....
Actually aku minat tengok ally iskandar nie... minat tengok dia menjadi mengacara... hehe

sampai2 je opis .. buka je PC terus buka metro online..
owhh dah bertunang rupanya dia... hehe diam-diam je...

hahaha excited lak nak tau cerita...
Pa pe pun tahniah to both of them...
Kalo korang nak tau cerita ni detail belilah metro.. hihi
Tak pun buat cam aku ... baca je online...
Ni aku kasi link nya... KLIK SINI yer...


:: Gambar ambik kat metro online ::


Buat Abang Ally Iskandar --- > Selamat bertunang.. moga kekal selamanya... jangan tunggu lama-lama yer.... Apa-apa pun Congratz yer ^_~


No comments:

Post a Comment