Thursday, June 10, 2010

None..... ~~~~



Hati tul2 rs sedih sgt... geram, sakit hati semua ader.... jenuh aku wat baik ngan org... bukan nk ungkit pa pe... tp tue ler sekadar nak meluahkan apa yg tersurat n tersirat kat ati nie sekarang... aku sedih bila ader org kata aku manderam laki aku spy dengar kata die... tp yg lagi aku sedih bila die kata yg aku ni bagi nasi kangkang kat laki aku... guna2 kan die supaya dengar kata aku....kenapa lah mulut org tue sungguh biadap n lancang berkata2 sebegitu... aku masih tau dosa pahala lagi..... masalahnya die dgr ke kata aku ke... nak ajak balik kg pun susah....aku ni tak kuasa nk cter aib org lain.... sabar aku pun ader limit... walaupun pun aku tak dgr dgn telinga aku sendiri... ati aku ttp rs kecewa.... tp kan lah kalo betul apa yg org tue katakan ( org yg terlepas ckp kat aku ) yg ader org tue yg ckp kan ( org yg kata aku manderam laki tu) .. mmg nk kene lah... tp apa yg aku leh buat aku sememangnya kene mengadap muka die.... mmg btul jgn dgr ckp org...tp keberangkalian kebenaran kata2 tu kluar dr mulut die tu mmg ader...ntah le..


tp yg pstinya sekarang aku rs nak nangis....mmg dah berair dah airmata aku... YA ALLAH, tabahkan lah ati hamba mu ini...kuatkan semangatku....

No comments:

Post a Comment