Thursday, December 4, 2014

1 Month more.... Chaiyokkk



Alhamdulillah hari genap Qhalif 11 bulan.. Syukur .. 
Gigi dah ada 2 batang.. Satu bawah satu atas..
Jalan dah laju.. Jenuh Ibu, Daddy & Kak Long nak kejar.. 
Terkedek-kedek cam itik pulang petang je hahaha.. 
Mulut pun asyik pot pet ..tapi dengan orang yang dia kenal je.. dia yang tak kenal masamm jer 
Tak boleh tinggal sorang.. mulalah menangis.. 
Kalau Ibu ada depan TV Daddy mandi.. mulalah ngikut Daddy .. Pastu nangis depan pintu bilik mandi .. Nak Ibu Daddy ada depan dia.. salah sorang tak mau.. 
Kalau tengok orang nak keluar pintu mulalah nangis.. nak ikutttt ... takut kena tinggal .. 
Suka berjalan budak kecik nie.. 
Bawa pergi jenjalan tak nangis langsung.. senang je nak jaga .. tak banyak songeh le senang cerita... 
Alahaiii itu le dia Anak Teruna Ibu .. 
Ahmad Qhalif Irfan... !!!! 


Happy 11th Month Birthday Sayang...  

5 comments:

  1. dah makin serupa dah dengan muka kakak...sikit lagi nak setahun...

    ReplyDelete
  2. salam singgah

    Jemput follow ye..tq
    http://teratakcassia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ala comeynya.. wah sebulan lagi..perangai Qhalif sama ngan Amsyar cuma Amsyar ni tak pandai berjalan jer..

    Moga Qhalif menjadi anak yang soleh dan berbakti untuk keluaganya..amin..

    ReplyDelete