Wednesday, November 23, 2011

Cinta Elysa

cam biasa le gambar dr pak encik google ye ye...

alaaaaa semalam terlepas tengok my feveret cerita...
Walhal setiap minggu tunggu cter ni ...
Cerita yang memang di tunggu-tunggu setiap hari selasa kul 9malam...
Cinta Elysa...
Gara-gara tidurkan Qalesya dengan ibu sekali tertidur... hihi
Makanya terlepas le nak tengok cerita Cinta Elysa...
Tapi tue lah dalam kul 9.50 cam tu baru aku terjaga...
Dapatlah tengok sikit jer.. tu memang dah nak abis sangat dah..

Tak pe tonton kan ada... hihi leh tengok kat sana.
Nasib baik le ada tonton terubatlah juga hati nak tengok cter ni...
Pa lagi masuk je opis pagi tadi terus buka tonton dan layan cter nie dulu..
Sib baik boss pun tak masuk lagi...
sambil bekfes sambil layan le cter nie..
hahahaha keje memang tak usik langsung..
Sampailah cter ni abis..
Barulah teringat ada keje yang nak kene siapkan...
Sooryyyyyy yek Bosss... !!!
huahuahua....

1 comment:

  1. hiksss... tengok tonton kat office. sib baik le bos sporting.

    ReplyDelete