Wednesday, February 8, 2012

Aduhhh... Duhhhh.... Duhhhhhh .....


wahhhh setelah sekian lama bercuti...
maunya tak 4 hari tue... cuti maulidur rasul + thaipusam...
tapi thaipusam untuk certain negeri je yang ambik...
tak terlewat tuk aku ucapkan salam maulidur Rasul buat semua...
Rasulullah Idolaku...... ^_^
ada yang selasa dah kerja dah... selangor pulun sampai selasa cuti...
so makanya setelah lama bercuti ..mesti ramai yang malas nak pergi kerja...
kan..... kan.....


mood aku sekarang ni tak tahu le nak kata apa entah..
semua kerja rasa serba tak kena je nak buat kat opis nie...
memanglah sebab cuti lama sangat jadi cam ni...
tapi ada sebab lain lagi nie...
Buat pertama kalinya aku tinggalkan Qalesya kat kampung...

************************************************
waduhhh hati rasa tak keruan lak...
bukan sebab apa... aku tahu qalesya lagilah suka dok kat kampung tue..
ada mak, atok, kakak nana, pakngah & pak uda kat kampung tue...
mesti di tatangnya Qalesya bagai minyak yang penuh...
tapi aku le... uwaaaaaaa tak pernah aku berenggang dengan budak kecik tue....
asyik teringat jer nie... kejap-kejap aku talifon mak tnyakan Qalesya...
cam ne le malam aku tanpa Qalesya nie....
hehehe tu le sapa suh gatai tinggalkan dia kat kampung...
At last padan muka aku... hihihi
nampak gayenya petang ni tengok cerita Gemersik Kalbu sorang-soranglah jawabnya...
kalau tidak Qalesya mesti ada temankan....
Scha Ibu Rindu Scha...
Sayang Scha Sangat-Sangat...
Jangan Noty-noty kat umah atok tau....





No comments:

Post a Comment