Wednesday, June 2, 2010

JuNe..!!! aDa Pa YeRk....

hmmm ari ni 2hb 6 tahun 2010.... so pa yg menariknya dalam bulan june ni yerk... actuaally ada je yg menariknya...

Bulan ni 10.06.2010 mak nye besday yg ke 54 thn.. wah dah 54thn dah umur my luvly mak.... cucu pun dah ader 3 org hehehe.... apa yerk nk bagi sebagai besday present nye.. ingat nak belikan telekung tp cam nak beli jubah lak.... tgk ler cam ne nnti hehehe... nk wat surprise kat mak... mcm2 plan dlm kepala nie.. tinggal nk merialisasikan nyer.... ingt nk plan ngan nyah suh bawak mak dtg klang... then leh celebrate sesama... belikan kek, g makan kat kota damansara tu sbb mak suka barang antik... nk kasi adiah ... nk peluk n cium mak.... wah2 ... kalo jadik ni best nie.... tak pe nnti aku plan pelan2.... hopefully semuanya jadi ler...

Bulan ni jugak anak kesyangan aku akan masuk 7 bulan... mmg terasa sekejap je masa ni berlalu... rasa sakit masa bersalin dulu pun still masih terasa lagi hehehe...... pa yerk agaknya perkara yg qalesya boleh wat... tak sabar nk tunggu qalesya jalan... mesti seronok n sweet sgt kan... alaahaiii bahagia nye ader anak.... mesti cam tu lah jgk rsnya mak aku dulu kan.....

Bulan ni jugak ader kene mengena ngan my hubby gak... die tgh menunggu berita dr dubai.... hmmm hopefully pa yg di hajati n ingini tercapai...aku tau skrng ni die tgh sabar menunggu... tp bila yerk... pa pe pun aku sentiasa mendoakan agar segala urusan di permudahkan.... padahal pd mulanya aku cam tak berapa nk suka... tp skrng aku doakan yg terbaik... aku tau semua yg dia buat untuk kami sekeluarga......

No comments:

Post a Comment