Wednesday, December 7, 2011

Hambek kauuuu ...!!!! ^_^

Aduhaiii lenguh tul lah tangan nie...
sampai ke sekarang ni still terasa lagi...
ni gara-gara main badminton dengan neighbour kat rumah tu lah malam tadi..
dah lama tak main badminton..
sekali main .. hambek kau... hehehehe
cerita kat daddy pagi tadi dia leh gelakkan jer..
hahaha dia tak percaya isteri dia ni leh terjebak main sekali dengan budak-budak tue..
selalu mereka tu memang main petang dengan malam kat depan rumah aku tue..
macam-macam gelagat.. dari yang kecik sampai le besor... meriah jer
entah cam ne malam tadi tergerak hati aku ni nak main...
ni sebab abang ngah le ni hahaha dia leh cakap..
acik, Qalesya mana? aku jawab dia tido.. pastu die leh hasut aku join main badminton sekali...
hahahaha geli hati malam tadi...
aduhaii nk suruh en suami urut .. dia lak keje malam...
kalau dia keje malam jumpa pun kejap sangat.. aku balik dia pergi keje..
aku g keje baru dia sampai rumah....
itulah rutin kalau daddy keje malam..

No comments:

Post a Comment