Wednesday, December 28, 2011

ibu sayang kalian.......

Laaaa kenapa assyik gambar Qalesya dengan daddy jer...
ibu...!!!! gambar aku tak ade ke hihi...

mesti ramai yang kata cam gtu..
since ada teman-teman tanya kat aku gak...
kenapa selalu ceritakan tentang en hasben n anak jer...
nape tak nak letak gambar sendiri n bercerita tentang diri sendiri...
jawapannya senang je.. sebab aku tak berapa suka bergambar dah sekarang nie...
2nd sebab mereka ni sentiasa di hati aku...
pagi petang siang malam hanya mereka yang menemaniku...
setiap hari aku sentiasa melihat perihal n perkembangan mereka......
kerana mereka adalah jiwa aku.....
semoga satu hari nanti kalau aku dah tak ada lagi...... moga mereka tahu aku sentiasa menyanyangi mereka sepenuh hati aku......
none stop..... !!!! aku sayangkan mereka sungguh....




kedua-dua gambar ni kat tasik shah alam...
aktiviti riadah kami di hujung minggu kalau daddy tak kerja....


No comments:

Post a Comment