Wednesday, April 13, 2011

Sepetang Di Pantai Remis, Jeram

Pantai Remis..!!! sebelum ni yang aku tau pantai remis kat perak je.. rupanya kat jeram pun ada juga ye nama tempat pantai remis... Walhal aku selalu je lalu lalang jalan tu nak pergi balik my hometown... mana lagi kalau bukan Teluk Intan ku tercinta...

Oklah last weekend, hubby ajak pergi pantai remis saja je bawa si kecik tu berjalan-jalan. iyalah weekday dah sah-sah ibu dengan daddy kerja kan.. kesian Qalesya kan.. time macam ni lah boleh bawa Qalesya pergi jalan-jalan. Dari rumah kami ke pantai remis tue tak ada lah jauh mana pun.. kalau tak silap aku dalam setengah jam macam tu lah.. Bagi aku pantainya tak sesuai untuk mandi... tapi tempat tu ramai budak-budak main layang-layang. Seronok tengok.. ada juga yang memancing.. hubby sukalah sebab itu hobi terbaru dia sekarang nie... tapi aku le pula tak suka dengan hobi dia tu.. bukannya apa dahlah everyday keje.. kalau sesekali cuti dia pergi memancing.. Kesian Qalesya hehe kesian dekat aku juga sebab tak ada masa untuk kami.. hehe tetiba merepak pasal mancing lak.. k lah sambung pasal pantai remis tadi. Terdapat juga kedai-kedai yang menjual makanan, pakaian dan alatan-alatan lain.. di sepanjang pinggir laut juga ada jugak kedai-kedai makanan seafood.

Oklah kita layan gambar je lah.. tak banyak pun gambar yang di snap.. tapi ada lah sikit... layan jom...







2 comments:

  1. hehe...sy pon ingat pantai remis kat perak je...sbb pantai remis tu kampung saya..bace ni baru tawu ade gak nama pntai remis kat jeram kan...hehhe....datang la pntai remis...hehhe

    ReplyDelete