Thursday, October 20, 2011

Bahaya Spa Ikan


Gullpppp...
Telan air liur aku sekejap....
oOoohhh Nooo...
bila terbaca lak tajuk ni kat wall Hot FM kat Facebook pagi nie...
makkk aiii aku pernah je buat terapi spa ikan nie...
gerun jap bila baca komen2 kat wall situ...
mehhh klik SINI ... korang pun leh baca gak pendapat mereka..
kat bawah nie petikan dari BERITA HARIAN ONLINE...
selebihnya kene le beli berita harian kan...
nampak gayanya jap lagi aku pun kenelah beli tuk baca kisah lanjut tentang nie...
nnti dah baca aku baru post yer...

Kementerian Kesihatan nasihat orang ramai henti terapi ikan

PETALING JAYA: Kementerian Kesihatan memberi amaran risiko terapi ikan atau lebih dikenali sebagai spa ikan kerana boleh menyebarkan pelbagai penyakit berbahaya, termasuk Hepatitis C, HIV/AIDS dan tibi serta beberapa penyakit lain yang berjangkit menerusi bawaan air.


1 comment:

  1. huhu nasib aku tak pernah try...
    keinginan tu ader..tapi manjang nyer tak menyempat...heheh

    ReplyDelete