Tuesday, October 18, 2011

Kelar Bayi Dalam Asrama... :(



Speechless...!!!
kenapa dan mengapa aku kata macam tue...
Sebab....!!!
"kelar bayi dalam asrama"
tu tajuk kat muka depan harian metro hari nie...

Astafirullahalazim..... mengucap panjang aku bila tengok berita nie...bukan apa kenapa manusia sekejam itu.. sanggup buat begitu pada seorang bayi yang tak berdosa.. tak ada hati perut betul.. macam mana le perasaan manusia yang mengelar bayi tu masa tu yer... tak dapat aku nak bayangkanlah.. kalau ye pun tak nak bayi tu .. janganlah buat macam tue... letak je kat mana-mana yang mana orang boleh tengok dan ambil budak tu.. tak payahlah nak sekejam itu buat kat bayi tue... manalah perginya kewarasan fikiran manusia masa tu..

dunia...dunia... kejamnya manusia zaman sekarang..anak sendiri pun sanggup buat macam tue... teman lelaki dia pun memang tak guna.. pandai buat tak tahu nak bertanggungjawab.. apabila kita kurang beriman kepada Allah swt .. inilah yang akan jadi... lagi berteknologi lagi macam-macam kes.. moga kita semua di pelihara oleh Allah swt hendaknya dan dijauhkan dengan segala perkara-perkara yang buruk...

ya allah, sedihnya aku tengok keadaan bayi nie.. sebagai seorang ibu.. luluh hati aku tengok keadaan dia ... seriusly aku tak terkata melihat gambar baby tue... moga dia gembira di jannah sana...

korang yang baca nie.. meh jemput komen pa yang korang rasa... tinggalkan komen..


No comments:

Post a Comment