Tuesday, October 18, 2011

Malang Tak Berbau...

Salam...
waduhhhh..duhhhh..duhhhh... :(

Aduhaaaiiii cam ne le di pagi jumaat yang indah permai hari tu aku leh pulak terlanggar belakang lori... sepanjang bawa kete, ni le pertama kali aku melanggar.. yang sebelum-sebelum ni semuanya orang yang melanggar... kira aku dah sah2 tak bersalah le.. kali ni aku memang sah-sah bersalah :(... betul orang kata malang tak berbau tul lah... uwaaaaa sedihhhh kete dh kemek depan dia.. dah le pulak masa tu lesen boleh lak mati... kene 14hb lesen tamat tempoh 13hb.. hahaha sapa nak jawab.. baru le ingat tengahari jumaat tu nak g renew kat pejabat pos.. leh lak pagi tu accident.. suratan atau kebetulan.. dah mmg suratan dan mmg kebetulan pun..
tk pe lah nak wat cam ne kan...

Pagi tu aku call en hubby.. aku cakap kat dia aku langgar belakang lori.. en hubby tanya teruk ke.. aku cakap alaaaa sikit je bang.. tak teruk mana ni hihi.. kebetulan en hubby baru lik keje malam kan... sementara nk tunggu en hubby datang ramai tul orang yang prihatin benti tepi jalan... tanya itu ini.. aku nk kata apa.. terang2 aku yang salah.. tak terkata le teman.. banyak gak le towing dtg.. hahaha cepat tul le diaorg nie... tak lama pastu en hubby sampai..sekali dia kata cam ni syg kata tak teruk..rupanya pintu depan sebelah driver tu tak leh buka ke.. hihi aku ckp dh nk kene nak wat cam ne... atenya ari tu aku trs EL je lah.. bawak g workshop n bagai settlekan semuanya...

Tadaaaaa sekarang aku tk ade kete dah.. terpaksa guna kete en hubby.. dia lak jalan kaki pergi keje... hihihi tak ade lah.. dia naik kete gak le.. kete pinjammm sementara nak tunggu kete siap...

Cuba korang tengok gambar kt bawah nie.. tak terukkan.. sikit je kan.. ^_~






2 comments:

  1. nmpak mcm tak teruk..tapi kalo dh sampai pintu tak leh buka tu teruk la gak..heheh

    ReplyDelete
  2. emmm,tgk dalam gamba tak teruk sgt la.tapi impact langgar lori tu yg wt pintu tak leh bukak tue.ape2 pun syukur la awk tak ada apa2 kan.alhamdulillah........

    ReplyDelete