Thursday, October 27, 2011

Maafkan Ibu ye Sayang.. :(

Semalam Qalesya asyik meragam je...
semua benda serba tak kene jer jadinya...
itu salahhh.. ini salahhh ...
Pujuk tu tak nak.. pujuk ni tak nak...
asyik nak nangis je... :(

sampai aku rasa aku hilang sabar juga le jadiknya...
geram yang teramat sangat aku rasa...

aku ckp kat dia.. "scha ni nape.. adeq nak apa.. jgn ler cam nie.. "
leh dia melalak lagi kuat..
last-last aku biarkan die je...

tk lama pastu dia dtg kat aku peluk aku...

dah le mood aku pun tak berapa nak ok semalam..
lastly bila dia rasa dah penat dia tidur...
masa dia tidur aku renung je muka qalesya...
lama aku tatap muka kecil dia...
aku cium pipi dia.. dahi dia...
sayu je rasa hati aku time tue...
sorry ye sayang... ibu hilang sabar bila qalesya asyik nak meragam je...
sbb tu lah ibu marahkan scha...
huhu nangis aku bila kenangkan hal semalam...

dalam kul 3lbh pagi tu dia kejutkan aku...
ibu.. ibu... nak chuuu... (sambil tangan die kat pp aku kejutkan aku)
skrng ni qalesya dah pandai panggil ibu.. sebelum ni dia panggil aku bu je...
aku pun bangun pergi buatkan...
siap pesan lagi tu nak chuu panas ye...
aku pun cakap k sayang....
dapt je botol.. dia ckp acihh ( terima kasih )


Ya Allah, kau berikanlah aku kesabaran dalam mendidik anak2ku...



No comments:

Post a Comment