Tuesday, August 28, 2012

INGAT tak Lagi ... !!!!!

Picture dari FB ..... 


Program "berus gigi" zaman sekolah dulu. Nostalgia giler?

1. Berus Gigi size comel-comel
2. Mesti Ada cawan satu
3. Ubat Gigi comfirm "Colgate"
4. Port paling femes : tepi longkang

Hahaha.. KOMEN lah kalau korang pernah alaminya..


12 comments:

  1. kite pernah...
    kite takde cawan.. tepi2 longkang sekolah ade batang paip... nganga mulut tonggang air paip...
    habis baju basah...hahahaa...

    ReplyDelete
  2. betul2.. Ros pun penah alami jugak... elok je gosok dalam satu balasan.. hihihi

    ReplyDelete
  3. ha.. memang leh kembalikan nostalgia zaman kanak kanak dulu ni. berus gigi tepi longkang. WAJIB!!!!

    pas tu time periksa gigi, ada yg nangis nangis .

    ReplyDelete
  4. hahahahah.. memang pernah.. gelas memang kena pastikan lebih cantik dan comel dari rakan2 yang lain.. hehehehehe. kalau gelas biasa tak nak bawa ok.. hahahahaha.. berus gigi pun mesti beli yang baru..

    ReplyDelete
  5. hehehe masa kat sekolah tabika dulu ada mcm ni... :)

    ReplyDelete
  6. mestilah ingat! eh skrg ada lagi ke program berus gigi ni?

    ReplyDelete