Monday, August 13, 2012

Qalesya DEMAM... =(

Orang sibuk nak raya... 
Cik Qalesya lak dia demam... 
Kesian dia.. siap ajak ibu minta pergi klinik... 
Qalesya ni jenis tak takut makan ubat.. 
Malam tadi tengah dia tidur.. leh bangun kejut ibu nak ubat.. 
Ni mesti kes dia dah tak sedap badan sangat nie.. 
Demamnya pun on off.. 
doktor kata kalau dalam 3 ari ni tak ok.. 
suh check darah.. sebab takut denggi jer.. 
nauzubillah mintak di jauhkan... 
Malam tadi ibu tak pergi terawih berjemaah kat masjid.. 
sebabnya ibu kesiankan kat qalesya... 
tapi ibu bangga dengan Qalesya.. 
Dalam 8.30mlm cam tu dia terjaga... 
boleh lak dia ajak pergi masjid.. terharu ibu..  
mungkin sebab dia dah biasa time cam tu ibu mesti bawa dia pergi masjid. 
Tak sangka terkesan di hati dia rupanya...

Moga anak ibu cepat sembuh. Ibu sayang Qalesya. =)


14 comments:

  1. semoga Qalesya cpt sembuh, amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ameen...
      terima kasih doakan untuk qalesya... ^_~

      Delete
  2. Get well soon dear qalesya... nanti leh gi masjid lagi tau :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe tq....

      tu lah mama isha.. 2 ari dah tak pergi.. rindu nak berjemaah kt masjid.

      Delete
  3. osemoga cept sembuh... wah rajin dia gi masjid yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks kak zie...

      kenelah rajin.. kalau idak kene tinggal sorang2 lah dia kat rumah... hehehe

      Delete
  4. anak saya pun demam dalam dua tiga hari yang lalu. tpaksa saya ambik cuti semalam utk jaga anak saya.. dia tak nak orang lain selain saya.. asyik nak minta saya dukung dia jer.. syukur alhamdulillah harini dia dah sihat sikit.. so dapat la saya keja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. musim kot kan riena.. nasib baik blum raya lagi.. kalau idak lagi kesian kat dia... Qalesya nasib baik dia nak dpt org lain walaupun demam.. cuma merengek je lah..

      Delete
  5. siannya qalesya..harapnya ok la ye. anak sy demam aritu. dia mmng selalu demam n batuk slsema

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah mudah2an cepatlah baik demamnya tue... dia dah lama tak demam.. kali ni demam lak dia nk raya nie.. musim kot.. ^_^

      Delete
  6. BIAR DIE DEMAM CEPAT2 NNT RAYA BOLEH RAYA DGN HEPI..SYG QALESYA CEPAT2 SEMBUH YE..;)

    ReplyDelete
  7. siannya dia demam... biar demam skrg nnt bolh raya puas2... :)

    ReplyDelete