Wednesday, June 19, 2013

Subhanaallah... ^_~



Subhanaallah ...
Sangat-sangat cantik pokok nie... ^_~
Tak tahu le pokok apa ne... hihi


** AUTOPUBLISH **

23 comments:

  1. Dekat dlm negara kita ke ni Liya? Cantiknyaaaa....

    ReplyDelete
  2. Subhanallah.... lawa nyer.... kagum sgt...

    ReplyDelete
  3. Memang cantik pokok nie..colourful gitu

    ReplyDelete
  4. wah... memang cantiklah... ish.. rasa macam nak tanam depan rumah sendiri je ni

    ReplyDelete
  5. mmg cantik... tgk gambar pun dah berangan nak posing bawah pokok tu :)

    ReplyDelete
  6. Btul tu..klukt malaysia boleh tananm kan best :)

    ReplyDelete
  7. assalam,

    punya lah besar dan subur, takut2 rebah rumah tu nanti..

    ReplyDelete
  8. xtau la.mhehe..liya nk tanya sikit..apa mksud nama qalesya nih??sy search xjmpa pon..bekenan juga nm tuh tp xcompom lg nk tak nama ni ke tak..hehee

    ReplyDelete
  9. ha tu dia.. semua tu bunga ke? atau daun dia pun kaler merah..

    ReplyDelete
  10. subahanallah..sungguh cantik pokok tu

    ReplyDelete
  11. mmg cantik.berangan sekejap pokok ni ada depan rumah kite..hiks

    ReplyDelete
  12. sgt cantik..best juga klu ada sepokok kt rumah ni hehe

    ReplyDelete