Thursday, March 28, 2013

Apa Saja le .. ^_~

Ish.. Ishhh Macam-macam le 2 beranak nie... 
Entah apa le yang Qalesya nak dengan Daddy dia tu..  entah ler.. 
Ok jom layan...
Agak-agak apa lah yerk... ^_~ 








S.E.K.I.A.N

13 comments:

  1. Apalah yg di bualkan tu yer...comel ☺☺

    ReplyDelete
  2. monyok jer muka qalesha.......panggil ice cream x dtg ke...?

    ReplyDelete
  3. diaorang perasan tak liya amek gambar. cam der benda pentingjer bincangnyer..

    ReplyDelete
  4. nak apa tu?takde jawapan utk soalan ni..blur.hehe

    ReplyDelete
  5. qaleesya tu tak puas jenjalan lagi la tu. si daddy pulak dah lenguh kaki. hahahaha...

    masam je bila permintaan tak di penuhi

    ReplyDelete
  6. nak jenjalan lagi la tu.

    adei.. masam je bila daddy tak nak.

    ReplyDelete
  7. salam kenal...done polow sini jugak! di legoland ke ni? sy belum smpai ke sana lagi hehe

    ReplyDelete
  8. syok dua org ni ye..amik udara segar kat mane ni

    ReplyDelete
  9. apa dialog da org agaknyer..
    nmpak cam qalesya mintak sesuatu je dgn daddy dia..

    ReplyDelete
  10. apa dialog da org agaknyer..
    nmpak cam qalesya mintak sesuatu je dgn daddy dia..

    ReplyDelete
  11. Qalesya mengadu ngan daddy ke tu? hehe..

    ReplyDelete