Friday, March 8, 2013

Oh Anak... Sejuk Hati Ibu & Ayah ^_~


Sejuk Hati tengok si kecil ni bersolat... Harapan setiap ibu bapa ;) ... Moga anak-anak kita pun begitulah hendaknya... Sentiasa mengigati Allah swt tak kira apa jua yang mereka lakukan... Kecomelan mereka terserlah sangat  bila mereka bersolat... 

Salam Jumaat Semua... (^___^)

14 comments:

  1. Assalamualaikum semua
    Selamat Hari Wanita Sedunia :)

    ReplyDelete
  2. Kalau dari usia kecil telah dididik tidak mustahil akan jadi amalan harian..

    ReplyDelete
  3. mmg sejuk hati..kalaulah anak2 kita kekal camnie..alangkah indahnya..

    ReplyDelete
  4. itulah yang selalu diidam-idamkan...
    semoga dikurniakan anak yang soleh dan solehah

    salam Jumaat Liya (^_^)

    ReplyDelete
  5. betul. memang sejuk hati ibu dan ayah.

    yang best Amirul solat, setiap rakaat dia baca surah. tak pe lah kan. lelama dia tau la tu.

    praktis make perfect kan.

    ReplyDelete
  6. memanggggg sejuk hati tengok gambar nie...
    semoga anak2 kita menjadi umat yg soleh dan solehah....

    ReplyDelete
  7. suka tgk pic ni... tenang jer rasa hati..

    ReplyDelete
  8. kan... sgt tersentuh tgk picture ni...

    ReplyDelete
  9. comelnya..
    mudah2an anak kita pn rajin solat juga ye. :)

    ReplyDelete
  10. Amin.. sejuk perut ibu mengandungkan~

    ReplyDelete
  11. alahai cumilnyer mereka.mmg sejuklah mata pandang=)

    ReplyDelete