Friday, March 8, 2013

Trend tudung TERKINI ..

Rasanya dah lama dah ibu tak cerita pasal Qalesya kan... Maafkan ibu ye sayang.. 
Ok lah ibu nak share 2 keping gambar Qalesya ni... Gambar Qalesya berhijab... !!! 

Tengok tu pandai-pandai dia je buat fesyen sendiri.... Tapi cantik juga ibu tengok... 
Tapi pasal apa le muka tu masam mencuka je dik... heehe

Nak Tau jawapan.... ^_~
Sebabnya takut ibu marah dia main tudung ibu.. sebab tu buat muka gtu... mintak belas kasihan le supaya ibu tak marah... Ibu tau dah adik tue.... ~_^





** Menegur jangan sampai menghina.. Mendidik jangan sampai Memaki.. Meminta Jangan Sampai Memaksa ... Memberi Jangan Sampai Mengungkit.. 




10 comments:

  1. mukamonyok pun still comel..terserlah muka solehah khalisha bila bertudung..:)

    ReplyDelete
  2. alololo... dah comel berhijab, takkan mama nak marah... pandai pula Qalesya pakai tudung mama :)

    ReplyDelete
  3. sama sebijik mcm Aleesya. suka benor main barang barang ibu. habis hancus semua especially barang make up.

    qaleesya tengok orang dok belit belit dia pun ikut. pandai dia noh..

    ReplyDelete
  4. comel qalesya berhijab...alhamdulillah diusia kecik dah berminat dgn hijab..good girl!

    ReplyDelete
  5. comelnya dia pakai tudung.
    tp nape muka masam je tu? ibu x marah la qalesya. kalau qalesya rajin pakai tudung, ibu lg suka.. hehehe.. memandai je bg pihak ibu qalesya. :D

    ReplyDelete
  6. dah pandai bergaye qalesya ni .... :) kejap je dah jadi anak dare makcik ni :)

    ReplyDelete
  7. ok la qalesya kecik2 dh belajar nak bertudung..bagus

    ReplyDelete