Wednesday, February 27, 2013

BOBOIBOY ... ^_~


Boboiboy..!!!! mesti majoriti anak-anak sukakan...

Qalesya pantang nampak petronas mulalah suruh singgah nak beli .. Ni le antara koleksi boboiboy Qalesya... Boboiboy Petir, Yaya & Yin Yin ... Mahal tu RM19.90 seketoiii Hehe.. Sibuk nak Gopal.. Tapi so far macam dah habis dah .. bila tanya asyik dah habis je.. tak pernah nampak lagi... :)

Siapa ada koleksi ni juga cepat angkat kening hehe ... ^_~

15 comments:

  1. mmg mahal kak..hehehe. Sy pun ada beli tapi satu jer.

    ReplyDelete
  2. sama la ngan anak2 sy liya...pantang nampak team boboi boy ni....

    ReplyDelete
  3. akak angkat kening je la. sebab tak de koleksi ni. ngehhh

    ReplyDelete
  4. ramai dah yg suka dengan boboi boy ni. kadang2 bukan anak yg suka, mak pun suka gak dengan boboiboy..hihi..koleksi ni memang dah ada dah. yang peningnya, ngamuk sebab dia nakkan tok aba..

    ReplyDelete
  5. anak zura seketol pon x beli~
    nasib lah mamanye tak isi minyak kat petronas~ kalo tak harus gak kena paw~

    ReplyDelete
  6. ANAK KAK PUN MINAT JUGA KARTUN NI..BELI KOMIK OK JE..PATUNG2 TAK LAYAN..

    ReplyDelete
  7. Tak der dlm koleksi ☺☺. Nak beli tapi tak terbeli.

    ReplyDelete
  8. tak gi petronas so tak derler tumbuh minat... kot diaorang tahu habisler...

    ReplyDelete