Thursday, February 28, 2013

Renungan Buat Semua ^_~


Salam Khamis Semua... 

Dah ke kita tanyakan khabar mak & abah kita di kampung hari ini... 
Kalau belum jom luangkan sedikit masa talifon mereka sekarang yer...

Alhamdulillah mak abah liya kat kampung mereka sehat hari ni .. ^_~ 



** Maaf yer liya tak sempat nak berkunjung balas ke blog kengkawan semua.. Sibuk sikit untuk siapkan semua kerja di pejabat nie... Ins Shaa Allah akan sedaya upaya menjenguk semua nanti ye... 



15 comments:

  1. Kakak bersyukur diberi peluang menjaga bapak kini. Moga ikatan kami sentiasa erat hingga akhirnya..

    ReplyDelete
  2. tu la kan. kekadang ibu ni. dah tua tua pun dok kena fikir masalah anak anak.

    ada jugak anak anak yg buat ibu makan hati.

    saya sayang ibu saya. ibu saya sangat baik. saya suka peluk ibu saya
    ( tetiba buat ayat sekolah la pulak)

    ReplyDelete
  3. tskkk tskkkk ada yg terasa 2 p cal mak cpt... *aku la tu hu3*

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah~ weekend nih zura 1 famili ade famili trip ke Cameron Highland.. harap2 dapatlah happykan mak dan ayah..:)

    ReplyDelete
  5. touching entri ari ni..alhamdulilah mak sy sehat..hari2 tgk dia maklum satu rumah..

    ReplyDelete
  6. hrp anak kita nanti mampu buat kita tersenyum dihari tua

    ReplyDelete
  7. Mak k.ani baru call k.ani.....hehehe...alhamdulillah! Mak k.ani n ayah pun sihat!

    ReplyDelete
  8. sy dah kehilangan kedua2 mak n pak..tp Alhamdulillah ada mak abah mertua buat menumpang kasih..:)

    ReplyDelete
  9. kadang2 kita terlupa mereka yang amat menyanyangi kita masa kecik2 dulu kan..

    ReplyDelete
  10. mereka akan tersenyum jika kita jadi anak yang soleh dan solehah
    :)

    ReplyDelete
  11. Betul tu. Rindu kat mak. Mak tgh tak sihat skang nih.

    ReplyDelete