Monday, April 15, 2013

Adeq tak busyuklah ibu.. >_<

Geli hati dengan Qalesya tadi... Kejadian dalam kereta otw nak balik rumah. Baru ambik qalesya dari rumah nenek ani dia..

Ibu : Adeq, ibu pening kepala lah..
Qalesya : Adeq demam lah ibu...
Ibu : uwwekk ..(bkn sebab qalesya kta dia demam ibu nak muntah tp ibu mmg rasa cam nak muntah sbb pening ni.. )

suasana jadi sunyi kejap dalam kereta, qalesya pun x bersuara langsung..

Tiba-tiba....

Qalesya : adeq busuk ke ibu...? Tapi adeq rasa adeq wangi tak busuk pun..  (sambil dok seat sebelah mata dia langsung x berkedip tgk ibu masa tnya soklan tu..serius ibu x tau camne nk luahkan ngn kata2 bila tgk muka qalesya time tu... )
Ibu : .... (terasa cam ilang jap sakit kepala ni dengar qalesya cakap cam tu hihi... )

mesti dia fikir ibu nak termuntah tu sebab cium bau busuk walhal ibu nk termuntah sbb sakit kepalalah sayang.. Sejak minggu lepas lagi kepala ni rasa berdenyut-denyut, rs nk muntah loya-loya... Opsss jgn salah anggap ibu qalesya muntah-muntah bukan sebab ada bby dlm peyot tau hihi tp maybe sbb migrain..

20 comments:

  1. qalesya, qalesya.. ke situ pulak... bijak bijak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu ke kak nur.. liya pun tak terfikir lak yang dia boleh terfikir sampai cam tu sekali... hihi

      Delete
  2. haha dpt bayangkan muka qalesya yg comel tu dok tnya dia busyuk ke?comel2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sampai skrng ni liya asyik terkenang-kenang gelagat n gaya dia masa dia jawab cam tuu...

      Delete
  3. boleh bayang muka qalesya mcm mana asik bertanya mcm2 kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu le su ... budak2 tgh membesar mmg banyak pertanyaan yang bermain kat fikiran dia...

      Delete
  4. ingat kan qalesya dah ade adik...hihihiihih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belum lagi lah cik... tapi doa-doakan le moga ada... >_<

      Delete
  5. terus ilang pening,biler ank tanye soklan lucu mcm tu kan..

    ReplyDelete
  6. hahaha.. dia terasa kot. sebab ibunya nakmuntah. selalu kan org akan muntah bila bau busuk. cute la qaleesya ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu kak.. dia terasa... tp kan liya tk sangka dia boleh terfikir sampai cam tu sekali... tk sangka jawapan dia cam gtu...

      Delete
  7. hehehehe.. ingatkan Qaleesya nak dapat adik tadik.. hehehe

    moga cepat sihat yer~

    ReplyDelete
  8. prihatin sungguh qalesya..
    bijak2..

    ReplyDelete
  9. ehehe..seb baik da warning awal awal..baru nak ucap tahniah..hahaha..

    ReplyDelete
  10. hehe baru nak agak mengandung...empunya badan dah explain hehe cerdik budak tecik tu

    ReplyDelete