Wednesday, April 17, 2013

Yes..!!! My 1st Driving License








Legoland Malaysia  
::: 24th March 2013 ::: 

24 comments:

  1. Anak Okje pun sebok nak gi sini...yang tak tahan tiket dia tulah leeya...kalau 5 orang mau RM500 kot eh...rasa rugi pulak

    ReplyDelete
  2. amboi.. gaya da macam pro... bravo.... =)

    ReplyDelete
  3. aku.. lulus. semangat tul Qaleesya drive yer

    ReplyDelete
  4. alolololo tomei....
    untungnya....kecik2 dah leh drive kete kannnnnnn....

    ReplyDelete
  5. sronoknya...
    rasa nk pegi jugak tp tgu anak no 2 besar ckit :)

    ReplyDelete
  6. Caya lah... Aunty pon kalah ni he3

    ReplyDelete
  7. Pendedahan yg bagus utk bdk2.
    Gaya pun ada dah tu..:)

    ReplyDelete
  8. Wah, seronoknya dapat bawa kereta...
    Danish pun selalu minta nak drive kereta bila pergi legoland, tapi belum cukup tinggi... hihihi

    ReplyDelete
  9. mahal masuk sana kan... wah pandai dia bw keta..kalau mia xleh ajar ni,..mau tak nak turun terus

    ReplyDelete
  10. comelnya dia.. hati2 memandu ye.. hehe..:)

    ReplyDelete
  11. Bestnya. Kecik2 dah dapat lesen ☺☺

    ReplyDelete
  12. amboiii..comelnya..rugi tak dapat kenalan ngan dak tecit ni.. lenkali datang la lagi ya.. kalau datang siang boleh swimming sekali..

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum qaseh...tahniah2 dah berjaya mendapatkn lesen nyer yer...:)

    ReplyDelete
  14. yeayyy!!! seronoknyer dia dah leh drive...

    ReplyDelete
  15. wahhh..dh pegi legoland yer...

    insyaAllah ada rezeki leh bw anak pergi satu hari nnti..

    ReplyDelete
  16. alahai comeynye... haritu g JB tak pegi sini sbb anak2 msh kecik..nnt dah besar sikit boleh la bawa kat cni hi hi

    ReplyDelete
  17. wah kecik2 lagi dah boleh memandu...comel je gaya qalesya

    ReplyDelete