Thursday, July 5, 2012

Qalesya & Sepupu-Sepupunya... ^_~

PEACE from Qalesya. .... ^_~

Masing-masing tunjuk inai....
Ibu pakaikan untuk semua... sorang 5 jari je ok...
Sebab inai tak cukup hahaha...

Qalesya : ishhh abang ni bangunlah, orang nak tangkap gambar kita nie...
Ajim : Aduhaiii tak abis lagi ke? letih dah nie...
Faris : Adik..!!! abang nak turunlah...
HAHAHAHAHA... 



16 comments:

  1. amboi2 sapa yang tawen ni sebenarnya adik2 ? hehe

    ReplyDelete
  2. aik.. comelnya mereka.. nak main kawen2 yer.. takleh takleh..
    comelnye inai kat jari comel dia tu..

    ReplyDelete
  3. salam..

    pelamin tu nampak elegen, anak2 memang seronok kalau dapat ligan ;)

    ReplyDelete
  4. amboii merahnya jari.. mcm dia yg kawin yer...

    ReplyDelete
  5. comeyyyynya dak Qalesya nie..Qalesya sebaya ke dgan sepupu2nya tu..hehe

    ReplyDelete
  6. comelll :)) cantik plak plamin kat belakang tu

    ReplyDelete
  7. sekuntum bunga di antara kumbang2.. comel! :)

    ReplyDelete
  8. salam kenal...

    sweetnya drg... ellesya anak nureen pon rapat nak sepupu2 dia.. :)

    ReplyDelete
  9. amboi.. seronok bebenor dorang atas pelamin tu. memang gojes pelamin tu. nama kemas & clean je.

    ReplyDelete