Wednesday, July 11, 2012

WW :: Ada Sesiapa KESIAN kat Qalesya tak ??.. ^_~


" Kesian Adikkkk "
Itulah word feveret Cik Qalesya nie.... 

:: ONE ::
alololo muka anak ibu nie...

:: TWO ::
Tolonglahhh sapa nak sambut nie...
dukunglah adik nie ...  ^_^

:: THREE ::
Akhirnya Acik Nie dia juga yang sambut n dukung ... 

13 comments:

  1. ala comelnya.. saya ingat anak sedara, mama dia tak rupa org dah ada anak. hehe..

    ReplyDelete
  2. manjanya... nak berdukung rupanya bila dah buat muka kesian ehhehe

    ReplyDelete
  3. alolo.. sian nengok mukanya... nak berdukung rupanya.. nak bermanja la tu...

    ReplyDelete
  4. alololo cairnya tengok muka kesian Qalesya ni.. hhehehe. meh sini aunty nak dukung la.. (^_^)

    ReplyDelete
  5. ooooooooo,nak dukung yerr...cedey nyer muka dia.meh sini meh nak dukung.ala laaa laaaa........

    ReplyDelete
  6. alolo ciannya.. mai la kat cik T ni. ala cayang bucuk bucuk muka dah masham dah tu

    ReplyDelete
  7. Alahai wat muke sedih yer.. ttp comel jgk jgk kan!!

    ReplyDelete
  8. owh nak berdukung rupanya cian dia hihi

    ReplyDelete