Thursday, July 26, 2012

Frog Pakai PAMPERS.. !!!! HaHaHa





Gelagat Cik Qalesya pagi tadi.... 


Kenelah siapkan dia dulu.. barulah ibu leh bersiap-siap lak pergi kerja.. 
Sejak 2 menjak ni kesian kat Qalesya .. :((
Bila dia tak ada kawan maka daya imaginasi dia macam-macam hhehe.. 
Kenalah main sorang-sorang... Bila dia main sorang-sorang ... 
Macam-macamlah yang dia buat... 
Salah satu aktiviti dia ni lah.... Tengok gambar k.. 

Frog kesukaan Qalesya nie..
Nak pergi mana-mana sibuk nak bawa... 

Dipakaikannya Frog tu dengan pampers...
Siap letak bedak lagi kat frog tue.. hehe

Frog dia pun nak kene ada bantal gak... :-P

Anak Comel ibu ni...
Buat Ibu Senyum Selalu lah dengan gelagat dia..
^_~

14 comments:

  1. Haa dh blaja nk bg pakai kat adik nnt :p hahhaah

    ReplyDelete
  2. HMM.. DIA TENGAH PRAKTIK NAK PAKAIKAN ADIKNYA PAMPERS LA TU.

    ReplyDelete
  3. alololoooo pandainyer dia....

    rasa sunyi nak ada kawan tu ;)

    ReplyDelete
  4. hahahaha habisla frog terpaksa pakai pampers gak.. comel sangat..

    ReplyDelete
  5. dia nk adik tu liya..hihi..tu saje bagi hint tu..

    ReplyDelete
  6. pandainya dia :)
    gelagat budak kecik ni mmg buat kita terhibur.

    ReplyDelete
  7. Selesa betul Qalesay duduk style katak juga.
    Anak perempuan memang suka main macam nie Liya.

    ReplyDelete
  8. alahai cerdiknya Qalesya..dia sunyi xder kwn tu..bg je 'kwn' kat Qalesya ibu hehe..

    ReplyDelete
  9. salam..

    tersenyum dalam hati kan.

    mmg seronok ada anak ;)

    ReplyDelete