Friday, July 6, 2012

Tuhan Jagakan Dia....

Assalammualaikum Wbt .... 
Salam Jumaat... 

Tetiba dengar lagu "Tuhan Jagakan Dia" kat radio.. 
Hati tetiba sayu pulak dengar bait-bait liriknya... 
Ya Allah,  KAU jagakanlah insan-insan yang aku sayang... 
Moga mereka dibawah lindunganMU ya Allah... 
Sesungguhnya Aku Terlalu menyanyangi mereka sepenuh hatiku.. 



Motif - Tuhan Jagakan Dia Lyrics



Hanya dirimu yang kucinta

Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku



*

Walau kutahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apaadanya ku kan tetap setia kepadamu
          


Tuhan jagakan dia,

dia kekasihku kan tetap milikku 

Aku Sungguh mencintai
sungguh menyayangi setulus hatiku




Picture En google yer... 

8 comments:

  1. belum pernah dgr lagu ni..
    emm menarik tu

    ReplyDelete
  2. x pernah dgr lagu ni lgi tp bait2 nyer sedappp

    ReplyDelete
  3. best lagu ni. akak suka sangat. bila dengar kasih sayang kita menjadi semakin dalam...

    ReplyDelete
  4. lum dengar lagi lagu ni.. tapi liriknya syahdu banget :))

    ReplyDelete
  5. belum pernah dengar lagi lagu ni.. ok saya tengok kat Youtube kalau ada.. :)

    ReplyDelete
  6. semua dari kita berharap Allah menjaga setiap org kesayangan kita kan?

    ReplyDelete
  7. salam kenal & singgah.....

    belum dengar lagi....
    kena hayati betul2 liriknya...

    ReplyDelete