Wednesday, September 26, 2012

Wordless Wednesday ::: Kesian Dia ::: *_~

Kesian Qalesya .. Main Sorang-sorang je....
kalau dah anak perempuan kan mesti tak lepas  dengan mainan anak patung ni kan.. 
teringat zaman ibu kecik-kecik dulu pun cam nie gak... 
Dipakaikan baju disikatkan rambut anak patung tu ... 
seronokkan......  ^_~




Qalesya umur setahun lebih... ^_~


10 comments:

  1. Zaman kakcik kecik dulu, siapa yang ada anak patung yang boleh pejam mata waktu baring tu, berlagaknya bukan main! :)

    ReplyDelete
  2. masa saya kecik pula saya memang tak suka main anak patung macam ni.. takut sangat.. heheheheheh

    ReplyDelete
  3. comelnya Qalesya.. dah boleh bg adik la ni liya.. :)

    ReplyDelete
  4. gegurl sure la suka ank patung..hikss...

    ReplyDelete
  5. samela kite, semua gurl suka main anak patung kan..hehe

    ReplyDelete
  6. sib bek sy boboy.. kalu gugurl for sure main anak patung gak...

    ReplyDelete
  7. anyonyonyo..comey nya dia :)

    kesian kan tengok anak main sorang2 dear,anak saya pun main sorang2 je.kesian nengok...

    ReplyDelete
  8. kalo gegel tak sah kalo tak main patung kan~

    ReplyDelete
  9. comei..liya, kalo xnak dia main sensorang..bagi qalesya adik..heee

    ReplyDelete
  10. akak dodulu masa kecik. tak de la nak merasa main anak patung. kalau nak jugak , abang abang akak akan buat anak patung dengan kain batik.

    akak pun dah lupa mcm mana simpulkain batik tuk jadikan anak patung tu. ngeee..

    comelnya qalesya ngan gaun tu.

    ReplyDelete