Thursday, September 20, 2012

Bloglist Kesuma Angkasa ^_~



Ehh mesti ramai blogger2 kesayangan Ibu Qalesya nie yg tahu or kenal empunya banner kat atas tu kan... Tu lah akk KA kita nie... Kali ni ibu Qalesya nak join bloglist kak KA nie..  Nak tahu tak kenapa Ibu Qalesya ni nak join Bloglist kak KA nie sebabnya kak KA selalu datang jenguk kami terutamanya Qalesya ^_~  dan selalu tinggalkan komen2 untuk kami .. ok jom ramai-ramai sahabat semua kita join yer .. KLIK SINI yer .. limited tau ada closing date ye hehe 26hb September 2012 pukul 12 tengahari ...

Buat Kak KA -- Walaupun kita tk pernah bersua muka tapi persahabatan yang terjalin ni amat liya hargainya.. Semoga ianya terus berkekalan selamanya...Thanks rajin lawat2 Qalesya kat sini ...


6 comments:

  1. dan tq juga sebab sudi join. Sgt2 KA hargai. Moga persahabatan terus kekal ye dear

    ReplyDelete
  2. kunjungi sahabat dari segmen yang sama
    http://alfathcom29.blogspot.com/2012/09/bloglist-kesuma-angsana.html

    ReplyDelete