Thursday, September 6, 2012

Aidilfitri vs Qalesya :::: Touching *-*


Alhamdulillah .... Aidilfitri  untuk kali ini adalah Aidilfitri yang ke-3 buat Qalesya yang ibu sayang ini meraikannya.. tapi tu lah umur dia belum lagi 3 tahun sebab Qalesya lahir masa raya haji/qurban... bila tengok-tengok balik gambar Qalesya semasa Aidilfitri.. Di dalam hati terdetik dah besar dah anak ibu rupanya... makin lama makin banyak ragamnya.. daripada tak jalan dah berjalan.. dari tak pandai cakap dah macam-macam cakapnya... hihi syukur ke hadrat Allah swt kerana dipinjamkan Qalesya buat kami... Anugerah yang tak terhingga buat kami kerana di beri peluang untuk merasai menjadi ibu & ayah... moment yang tersangat bernilai buat kami... ^_~ 

Masa ni Qalesya baru dapat kaki...
Dah boleh berjalan dah tapi tak leh berlari lagi..

Aidilfitri untuk yang ini Qalesya dah pandai macam-macam...
 

Qalesya dah pun 2thn 9 bulan ...
Banyak cakap.. :P


13 comments:

  1. lebih kurang cam anak saya...2 tahun 8 bulan...pelattt amat..

    ReplyDelete
  2. Senyum dia tu yg memikat. Kalau dah jumpa nenek/atuk lepas balik kg beraya mesti mereka jadi rindu pada cucu yg macam ini.

    ReplyDelete
  3. Alor comey gmbr last tu... Kejap je kan masa berlalu :)

    ReplyDelete
  4. comelnya Qalesya... suka tengok senyuman dia..

    ReplyDelete
  5. comeyyynya anak dara nie..yelah kan..bersama anak2 merupakan moment yg terindah..

    ReplyDelete
  6. semakin membesar dan semakin bijak kan... samalah.. anak Queen pun dah 4 kali raya.. sbb dia lahir dalam bulan syawal.. :)

    ReplyDelete
  7. Comey bebenor anak dara ni... Gerammmm tgk...

    ReplyDelete
  8. cantik susunan giginya. anak akak ni gigi jenis jarang jarang.

    ReplyDelete