Friday, September 21, 2012

Sukanya Mereka ... ^_~

Seronok jadi budak-budakkan... tak payah nak fikir banyak hal kan... cukup masa makan, main lepas tu tidur... tak yah nak fikir masalah or perangai orang bagai kan... ^_^

Sejak 2 menjak ni suka sangat upload gambar-gambar mereka berdua nie... Qalesya tak sampai setahun kakak nana 3thn ++ cam tu... Qalesya kata dia dah rindu kat kakak nana... ajak ibu pergi rumah kakak nana... Daddy worklah Qalesya... tak pe macam ibu dah promise hari tu ibu janji nak bawa Qalesya jumpa kakak nana kan.. kita balik weekend ni ye sayang... 

Ibu pun rindu kat Opah, Atok & Kakak Nana Juga ... ^_~







9 comments:

  1. kakak Nana...ucu dia ke? comey je dia..

    ReplyDelete
  2. jd budak2 seronok sb buleh main jer..hihi
    **comelnya diorg senyum..happy sgt :)

    ReplyDelete
  3. amboi qaleesya. ketwa girang sampai tertup mata bagainya.

    Happynya nengok dia .

    ReplyDelete
  4. adoii comelnya anak2 dara ni..muka hepi tanpa sebarang masalah

    ReplyDelete