Friday, June 22, 2012

Horayyyyy ...!!!

Hari ni last day  Daddy kerja malam.. hehe untuk minggu nilah. Next week daddy kerja siang balik untuk seminggu. Aduhai menjadi rutin kami (Ibu & Qalesya) macam ni lah kehidupan kami. Daddy Qalesya dia kerja shift, seminggu siang dan seminggu malam. Bak kata daddy orang penting negaralah katakan.. hehe penting ker..!!! tak ada maknanyalah :-P Dah menjadi kebiasaan bila ibu nak pergi kerja, daddy baru nak balik ... Bila ibu balik kerja pula Daddy nak pergi kerja lak.. Masa untuk ibu dan Daddy memang tak ada. Tapi Qalesya paling untung sebab siang dia habiskan masa dengan Daddy je.. Qalesya akan tinggal dengan Daddy.. Jadinya Qalesya memang tak dihantar ke rumah Mama dia. Sebab itulah Qalesya ni memang rapat sangat dengan Daddy dia.

Hari - hari Daddy naik kapal terbang ...
s. 

Daddy Kerja kat sini.. MAS Sepang nun...
Tak ke jauh kami tinggal kat Klang Daddy kerja kat Sepang
Ibu lak kat Ara Damandsara.. huhu 



Note :  Hanya yang memiliki sesuatu dapat memberikan sesuatu.
           Hanya yang mengenal sesuatu dapat menghargai sesuatu.
           Hanya yang mencintai sesuatu sanggup berkorban sesuatu.
           Hanya yang mengenal Penciptanya benrtindak sebagai hambaNya.
           Hanya yang mengharap WajahNya, redhaNya dan pahalaNya
           akan menemukan makna ikhlas yang sebenarnya.



13 comments:

  1. Seronoklah Qalesya bila daddynya ada di depan mata, kan? :)

    ReplyDelete
  2. Bagusnya seorang kerja siang seoarng malam Qalesya tak perlu dihantar ke rumah pengasuh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg le bagus kakzakie tp ibu qalesya le yang kesian hikhik.. kurang kasih sayang jadinya hihi

      Delete
  3. Replies
    1. Masam biasalah qalesya suka tp ibu berduka haha

      Delete
  4. huhu agak kecian jgak tu..jauhnya msg2 ketempat kerja kn..nak buat camaner kann..itulah namanya perorbanan..tp Qalesya paling best xpyh hntar kat pengasuh..hehe

    ReplyDelete
  5. hubby sis pilot ke??..hehe..tak tau..
    seronoknyer..saya mmg suka sgt tgk kapal terbang..
    skali baru naik..huhu..bile ntah nk dpt pluang naik lagik..huhu

    ReplyDelete
  6. dia kerja apa? pilot yer? best nya.. :)

    ReplyDelete
  7. bagus jugak ye sebab qalisya takyah pergi rumah pengasuh...

    ReplyDelete
  8. seb baik hubby sya x keja shift.. kurg masa bersama.. cewahhh.. hehehehe

    p/s: klang kat mana?

    ReplyDelete
  9. owh suami keja MAS....best la qalesya dpt duk dgn daddy die :)

    ReplyDelete
  10. wah..leh jln2 oversea tiap2 thn nie kan..best2..hee

    sis keje kat ara kat mana eh?

    ReplyDelete