Wednesday, June 27, 2012

Wordless Wednesday :: Bila Ibu Tak Ada Kerja ^_~

Sorry ye Dik...
Ibu tak peduli ibu nak gak pakaikan kat jari anak ibu yang debab-debab nie.. 

What to say lagi.... 
Ni lah dianya bila ibu tak ada kerja... Anak jadi mangsa...  hehe
1st Time Qalesya pakai inai... 
Inai ni my MUM beli kat mekah masa pergi umrah hari tu... 
Nak pakaikan kat jari Qalesya masa dia jaga memang susahlah.. 
So kene tunggu dia tidur baru lah senang.. 
Maka ini lah hasilnya hehehe...



27 comments:

  1. hehehe ibu xde keja eh.. Queen pun suka pakai inai tau... :)

    ReplyDelete
  2. alahai kecian Qalesya jadi mangsa ibu..bgun2 jek tdo tu nati pening2 lalat Qalesya tgok jarinya dah merah muahahahahaha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah bangun je tidur dia kata "ibu samalah dengan tangan ibu " ...

      Delete
  3. hahahahaha.. jadi mangsa ibu dia yang tak der keja.. hahahahah
    :) kalau dia bangun memang dia terkejut la tu tengok tangan dia ada warna.. heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. sib baik bangun dia ok.. kalau tidak abislah ibu huhu

      Delete
  4. dah lama tak nampak inai mekah. tingin sangat nak inai mekah. tapi tak de pun sapa yg balik mekah bagi. huhuhu..

    tetiba rasa nak letak inai kat Aleesya.

    ReplyDelete
  5. dtg follow sini semula...
    alahai...comelnyer anak liya guna inai..

    xterjaga plak dia mak nyer bubuh inai tuhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. makneng dia mmg tak sedor langsung masa letakkan inai kat jari dia... :)

      Delete
  6. rajinnya ibu ni =)


    tq singgah blog..sy folo kembali =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sunyi anak dah tidur.. makanya nilah keje ibu..

      Delete
  7. OO..ini keja ibu yer..hehe.

    Dia tak nangis ke? teringat kisah adik sepupu, tak ingat yang mana satu..mak dia pakaikan inai masa dia tidur, terjaga je dari tidur dia nangis bagai nak rak..terkejut tengok jari2 berinai bagai..hehe..nasib baik tak melarat nangis nyer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah nasib baik dia tak nangis. dia cuma kata sama dengan tangan ibu kan.. hehhee kalau idak jenuh gak le nk memujuknya..

      Delete
  8. salam perkenalan :)

    nanti Lesya bangun. mesti dia kata, 'owh..ibu pakaikan inai masa Lesya tido ye?'..hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal ros..

      mmg itulah yg di kata pun .. :)

      Delete
  9. rajin la ibu ni pakaikan inai kat jari ank tgh tido hihihi

    ReplyDelete
  10. Amsyar pon pernah pakai inai, bs dia pakaikan.. masa tu umur dia bawah 1 tahun he3

    ReplyDelete
  11. hahahaha my doter asyik merengek nak pki inai sbb kwn2 pki..my hubby lak tak kasi..kikiki

    ReplyDelete
  12. comelnya jari dia berinai.. dh la jari debab2kan.. geramsss.. hehe..

    tq sudi singgah blog kiter.. kiter follow sini jugak.. salam kenal yer.. :)

    ReplyDelete
  13. hehe... comey gak bila anak2 pakai inai ni...

    ReplyDelete