Tuesday, June 26, 2012

SuperBike Qalesya.. !!!!

Aktiviti petang qalesya.. Ni lah dia main basikal. Tu yang kadang-kadang malas nak bagi dia main petang-petang. Dah syok main tak ingat nak balik. Pastu magrib tak reti nak masuk. Paksa masuk menangis.. Qalesya & Awal.. Mereka berdua ni rapat.. Anak jiran depan rumah..


11 comments:

  1. budak2.. tak dapat main tak ingat nak masuk dalam rumah dah.. tapi sebelum maghrib mesti dah ada dalam rumah dah.. kalau tak.. no more main kat luar waktu petang.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah tak di bagi main kesian... bagi main lak tak ingat nak masuk.. aduhhh ...!!

      Delete
  2. bsr sok musti drg malu2 nk jumper :)

    ReplyDelete
  3. hahah.. sama la mcm anak akak. huh. kena terpekik pekik baru nak masuk umah.

    dah time magrib mula la nak kelam kabut. time tu nak mandi, time tu nak sembahyang bagi. last sekali ngan kita lewat magrib. adushhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. gitule gamaknya kite2 ms kecik-kecik dulu ... :)

      Delete
  4. Replies
    1. mana tak semnagt nens adad tukang tolak kt belakang tu hikhik...

      Delete
  5. anak Queen punya basikal mcm ni dah patah dah.. hehehe

    ReplyDelete