Monday, January 21, 2013

Macam tu lah... ^_^


Alhamdulillah ... Pagi tadi Qalesya tak ada menangis atau buat perangai tak nak pergi sekolah lagi.. Senang je dia bangun dan tak banyak kerenah macam selalu tu.. Macam tu lah anak ibu.. Kalau Adeq tak nangis ibu pun senang hati tau... ^_~ 




Jumpa ni dalam beg sekolah dia.. Bila masa lah pulak dia letak pun tak tahu le.. Tapi senyap-senyap ibu keluarkan balik dari dalam beg dia tue.. Hehehe



19 comments:

  1. Hehehe...siap bawa anak patung pegi sekolah tuh ..

    ReplyDelete
  2. tak pe laaa qalesya, asalkan awak nak gi skola :D ...

    ReplyDelete
  3. pandai qalesya..bawak bekalan mainan ke sekolah

    ReplyDelete
  4. Memang betul kita kena periksa beg anak-anak kalau tidak ada mainan dlm beg. Kakak dan ada pengalaman ini semua hihi...

    ReplyDelete
  5. kan dah kata, lama2 mesti dia ok punyer hehehe

    ReplyDelete
  6. Hehehe...bawak kawan gi skolah yer ☺☺

    ReplyDelete
  7. Siap bekal mainan tu..comel je gelagat dia.

    ReplyDelete
  8. hehehe.. bawa menan gi skolah eeee.. hehehehe... mcm2 koleksi boboiboi ade~

    ReplyDelete
  9. hihi bawak mainan senyap2 ya.. pastu mamanya pun kuarkan senyap2 hehe

    ReplyDelete
  10. hahaha.... diam diam dia simpan dalam beg sekolah yer.

    cerdik betul dia

    ReplyDelete
  11. hahaha..sangat comel..siap bawak toys.. nak kena pantau apa dia bawak dalam beg..bukan apa..nanti bawak pegi sekolah, kawan ambik ke apa ke mainannya..jadi gaduh pulak nanti.. hehe..

    ReplyDelete
  12. boboiboy tu..
    anak sedara pun minat boboiboy...
    nak cari juga la..
    ehehehehe

    ReplyDelete
  13. haippp x boleh bawa toys g school la... hehehe dia dah ok la tu liya.. Ammar pun dah ok skrg nie...

    ReplyDelete
  14. adeh..bw dlm line slow...suma gambar tak keluar..huuh

    ReplyDelete