Friday, January 11, 2013

Qalesya tak Sekolah ::: DEMAM Pulak :::

Hari ni ibu nak cerita pasal Qalesya yang demam.. Alahaiii baru je pun sekolah berapa hari je pun udah demam lak budak tue... Ibu sedar dia demam pun malam tadi.. Tengah tidur nak peluk dia rasa badan dia panas semacam.. Terus kejut Daddy bagitau Qalesya demam.. Daddy rasa suhu badan dia terus ambik ubat demam dalam peti ais bagi dia makan.. Alhamdulilah pagi tadi ok dah tapi hingus le pulak.. pagi tadi ibu hantar dia pergi rumah Cik Sue ( Pengasuh Qalesya ) .. Lagipun Qalesya memang nak pergi sana hari nie.. Dia suruh Cik Sue buatkan kueh Pau untuk dia.. Lagipun maybe dia pun dah rindu kat Cik Sue dia kot.. hehe

Malam tadi talifon kampung Abah yang demam .. Tak sangka lak Qalesya pun demam jugak ^_~

Hope Abah & Qalesya cepat sembuh yer... Luv u Sayang .. ^_~




11 comments:

  1. Semoga mereka segera sembuh dan kembali ceria...

    ReplyDelete
  2. musim skrg ni.. anak-anak ayu pun demam termasuk mak dorg skali.. cepat sembuh qalesya.

    ReplyDelete
  3. skrg ni mmg musim demam la liya... Alhamdulillah Ammar x demam cuba batuk & selsema je itu pun dh beransur sihat...

    hope qalesya cpt sembuh yer

    ReplyDelete
  4. Anak sy pun baru habis demam.. nasib baik sehari je.. lepas bagi ubat demam terus baik..Alhamdulillah!
    moga cpt smbuh Qalesya...

    ReplyDelete
  5. musim kan skang ni..now qalesya cm mn dh ok blom

    ReplyDelete